petak, 20. srpnja 2018.

Ayurvedski pesto


Dosad sam ayurvedu spominjala samo na EnergInes blogu, ali evo je i ovdje jer je ovo recept koji sadrži dosta namirnica o kojima sam, uopće, znala pisati.
Tema - hrana+ayurveda poprilično mi je napeta, tj. postaje mi sve napetija. 
A ovaj pesto je moćan, snažan i jak kao i mnogi drugi ayurvedski pripravci, prepun najfinijh okusa, zdravih ulja i antioksidansa kojima su prepune namirnice u receptu. Poprilično je zasitan i ne može ga se pojesti baš puno. No to nije ni potrebno jer mu je okus bogat i pun. Možemo ga dodavati jelima sa žitaricama i umacima. 
Ako naše tijelo treba više energije, pesto namažemo ga na neko pecivo ili, preporučila bih, komad povrća. Kod mene se uglavnom nađe na povrću.

Za ovaj Bogati ayurvedski pesto trebamo:

Na tavi prepečemo polovice oraha, nakratko, samo da puste aromu i miris. Zatim ih sameljemo i dodamo im lan i režnjeve češnjaka koje smo zgnječili. Ako netko ne podnosi češnjak, a ne priprema vam se Moćniji i zdraviji crni češnjak (iako bi to bio pun pogodak), možete ga zamjeniti vlascem
Sada smjesu premjestimo u posudu u kojoj ćemo pesto završiti dodavanjem maslinova ulja, soli, papra i eventualno vode.
Namaz je gotov, a kombinacija se preporučuje svim trima doshama
Možemo ga poslužiti! Ili ga možemo spremiti u hladnjak i tamo čuvati u dobro zatvorenoj posudi do 14 dana, ako toliko izdrži ;)

Ako ga mažemo na pecivo ili komad ribe, mesa možemo ga obogatiti svježim, sezonskim povrćem i tako povećati %  povrća u našoj prehrani.
Dobar tek!