ponedjeljak, 21. siječnja 2013.

Juhica od tikvica


Ne volim baš umanjenice, ali kad sam dobila svog bebača, koji po spolu nije mogao biti bebica, ipak sam se specijalizirala za pripremanje juhica.

Bilo je to prije dosta godina, a te su juhice bile najčešće od mrkvice, ali  u međuvremenu sam kuhala i mnoge druge, pa zato ovdje, danas za vas pišem recept koji se zove:



Krem juhica od tivica 



Za ovu juhicu od tikvica trebamo:

  • 1/2 kg mladih tikvica,
  • 1 glavica crvenog luka,
  • 1 vezica peršinova lista,
  • 3 velike žlice pirea od rajčice,
  • malo Vegete, soli i papra

Tikvice dobro operemo i s korom ih narežemo na kockice. 
Crveni luk sitno isjeckamo. To posolimo i stavimo u 1litru hladne vode. 
Kad proključa, smanjimo temperaturu i kuhamo još 20 minuta.
Procijedimo juhu, tikvice i luk propasiramo, dodamo Vegetu i papar, pa sve zajedno vratimo u juhu i kuhamo još 10-tak minuta. 

Kad je juha skoro gotova, dodamo pire od rajčice i malo nasekiranog peršinovog lista.
Poslužimo.

Juhica, mrkvica, tikvica, rajčica ... rekla sam umanjenice me malko iritiraju, ali rimu sam uvijek voljela, a mrkvica, tikvica i juhica ... sve te se riječi rimuju, a rima meni ide i štima, pa je ova fina juhica od tikvica zazvučala k`o pjesmica ;

Takvog je i okusa, pa uživajte ;