četvrtak, 21. svibnja 2015.

Jagode sa šeširićem

Priroda - zvuk kosilice, miris pokošene trave i jagode u steviji.
Kod kuće sam, u stanu, pa je to trenutno najviše što od prirode mogu imati. Ali miris pokošene trave u stanu ... mmmm ...
Divan miris i predivan okus. Sva moja osjetila su zadovoljena !!
Mislim ... skoro sva ;
I … da se uozbiljim malo, nije mi baš jasno kome se reklamiraju oni Top shop i slični preparati za mršavljenje kad pred nama raste tako predivna  zelena biljka.
Pre, pre u svakom pogledu; predivna, prezdrava, preukusna i preodlična baš za mršavljenje koje je sada, prije ljeta  posebno in.

Stevija nema energetsku vrijednost, nema kalorija i ne izaziva lučenje inzulina, pa se idealno uklapa u bilo čiji program mršavljenja. Zadovoljava potrebu za slatkim i uz to blokira osjećaj gladi čak prije samog početka, u mozgu.
I to je to! 
15 kapi ekstrakta stevije u čaši vode ili žličica nano stevije u čaši vode i glad ostaje samo u mozgu, ne osjećamo glad. Mršavimo uz prekrasni sokić i možemo reći by, by Top shop kemiji,  SlimAll čajevima i sličnim kemikalijama.
Nano steviju koja je tu na jagodama, dobila sam od Nede iz OPG-a "JerončićNedjeljko".

A ja k`o ja, uz tu bočicu Nano stevije nisam izdržala da jagodama ne poklonim zeleni šeširić od zelene stevije

5,6 ovakvih jagoda s šeširićem zasitilo me za cijeli dan, a uopće nisam razmišljala o mršavljenju ;)
Jagode sa šeširićem su dobile čak i ime, nazvala sam ih Nano jagode ;)

Možda se vama ne rade moje Nano jagode, ali nano steviju ili zelenu steviju morali biste nabaviti jer je njezina iskoristivost nepregledna.
A i u sezoni su jagode i ...  ;)

I sasvim usput uživajte u mršavljenju ;)