ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

Ukusna i zdrava - mrkva

Pišem ovo povodom Dana Palčića jer je mrkva bila prva hrana koju je moj, sada već veliki, Palčić jeo i pio ;) Radila sam sokove od mrkve i kašice od mrkve non-stop jer smo iz bolnice izašli s retinopatijom zbog koje sam u strahu, osim na Goljak, s njim išla i kod okuliste.
Uffff... kad se toga sjetim, uf...
Uglavnom googlala sam o za oči zdravoj hrani i naletjela naravno na mrkvu. Na mrkvu koja u svom presjeku podsjeća na ljudsko oko i govori nam "da, zdrava sam za oči". Danas moj Palčić ima 15 godina i nema problema nikakvih, pa ni s očima :)
Sok od mrkve svi znamo napraviti, a nadam se i kašice, pa ovdje stavljam jedan recept za krem juhu od mrkve s đumbirom.

Ova krem juha izvrstan je spoj okusa. Mrkva topla i slatka, krompir sa svojom kremastom teksturom i odličan ljutkasti đumbir.

U ovaj recept ide:
  • 1, 2 krompira,
  • 500 gr mrkve,
  • 2, 3 cm korijena đumbira,
  • malo maslinovog ulja i 
  • malo asafoetide.

A ovu super krem juhu pripremit ćemo prema slijedećem receptu:

Mrkvu i đumbir usitnimo, nasjeckamo ili naribamo.
Na lagano zagrijano maslinovo ulje stavimo đumbir i malo ga popržimo, a kad počne rumeniti dodamo asafoetidu.
Na to stavimo mrkvu i lagano miješamo. Kad voda ispari, a mrkva počne rumeniti, dodamo malo vode zavisno od toga koliku gustoću želimo dobiti.
Krompir nasjeckamo na kocke, ubacimo u juhu, posolimo i kuhamo dok ne omekša.
Kad je gotovo sve smiksamo štapnim mikserom i prilikom posluživanja, ukrasimo nečim zelenim.

To može biti list korijandera, celera ili peršina.
Uživajte ;