četvrtak, 27. prosinca 2012.

Marinada - srdele & chilli


Pisala sam već nešto o sirovoj hrani, tzv. raw food, a kako sam osuđena na velike količine Omega 3 masnih kiselina kojih najviše ima u tamnim ribama kao što su srdele, mažem srdele samo tako, pa mi se sve skupa uklopilo u marinadu od srdela.

Inače, jako volim jako ljuto, pa sam ovdje ukomponirala i chilli tj. red hot chilli peper.

I ... tako je nastala moja:


Red hot chilli peper marinada

Ovaj recept je za dvije, tri osobe, a ako nemate cijele chilli papričice možete staviti i one kupovne (ja npr, kad mi se ne tucka, imam onaj Kotanyi chilli ekstra ljuti ;) u začinskom mlincu.
A ako niste ljubitelji ljutog, ovakva marinada može se napraviti i sa svježim timjanom.
  • 12 svježih očišćenih srdela,
  • sok od jednog limuna,
  • 3, 4 režnja češnjaka, sitno isjeckanog,
  • 3, 4 lista lovora,
  • 2 chilli papričice (suhe i potuckane), ili svježi timjan,
  • extra djevičansko maslinovo ulje,
  • 1 žlica bijelog vina,
  • morska sol,
  • papar

Filete ribe u jednom sloju rasporedimo na dno posude i začinimo ih ostalim sastojcima. Pritom pazimo da fileti budu pokriveni uljem.
Posudu u koju smo ih slagali pokrijemo i sve stavimo u hladnjak ili na hladno mjesto na 12 sati kako bi se okusi proželi, a srdele izmarinirale.
Tako obrađene srdele mogu u hladnjaku stajati i do dva tjedna.

Pobjeći ili otplivati negdje, iako nisu pečene, neće.

Uživajte u red hot chilli marinadi ;)