četvrtak, 18. travnja 2013.

Fljas čaj


Baš sam ovih dana čitala, proučavala i pisala nešto o kurkumi, nabavila ju, kad ono "fljas", na zid Facebooka mi se zalijepio post sa stranice Ayurveda4you u obliku recepta koji jednostavno moram, moram staviti ovdje na blog.

I moram reći, koliko god čitala o kurkumi, njenom porijeklu, ljekovitosti, čudima koje može, isprobavala recepte s kurkumom, ama baš nikad mi čaj s kurkumom nije pao na pamet. 
Svašta nešto slano da, ali čaj nikada ;)

Čaj zdravlja i dugovječnosti - kurkuma, đumbir, limun i med

Sastojci:
  • 1 čajna žličica praha kurkume,
  • 1 kolut svježe naribanog đumbira,
  • limunov sok,
  • 4 šalice vode.
  • med.
Postupak:
Zakuhamo vodu do ključanja. Dodamo joj naribani đumbir i kurkumu.
Smanjimo vatru i lagano kuhamo najviše 10 minuta.
Čaj zatim procijedimo i u lagano ohlađen dodamo limun i med po ukusu.
Možemo ga piti 2, 3 puta tijekom dana.

Ova receptura sa slikom čaja su prenijeti s posta koji možete vidjeti na stranici Ayurveda4you i čini mi se, ustvari skoro z n a m, da je ayurveda odlična za sve nas, bili mi bolesni ili zdravi.