subota, 2. ožujka 2013.

Voćna kašica koja nije za bebe


Kašice sam uvijek doživljavala kao hranu za bebe.
Tako su do nedavno za mene postojale samo kašice za bebe i kašica od mrkve.
Ja muku mučim sa svojom prehranom i stalno guglam o zdravim namirnicama, a kad sam naletila na voćne kašice pomislila sam zašto ne?
Voćne kašice su jako fine i zdrave, ali ih odrasli baš i ne jedu.
A trebali bismo. Pogotovo netko tko baš ne voli voće.
Od njih se može pripremiti i ukusna voćna krema, voćni umak ili voćni sos koji se može jesti čak i uz meso.
Ako možete odaberite voće jačih boja jer su boje najčešće zdravije, ali i ljepše.
Ova kašica je za sve koji znaju čitati, jer ovaj recept za kašicu od smrznutih malina baš i nije kašica za bebe.

Potrebno nam je:
  • 1000 g smrznutih malina
  • oko 200 g šećera
  • 1 dl vode


Priprema se tako da od vode i šećera skuhamo sirup i njime prelijemo smrznute maline.
Kad se maline otope štapnim mikserom smjesu propasiramo kroz cjediljku.

Ja više uglavnom nigdje ne stavljam šećer, a u ovu kašicu dodam koncentrat zelene stevije. 
Ionako se, osim fruktoze, u voću često nalaze i drugi šećeri kao glukoza i saharoza.
Svi oni daju energiju i sladak okus.
Često dovoljno sladak da ne moram dodavati ni med ni zelenu steviju.